Attualità

  • Tempu di posta: Jul-13-2021

    A: pettu 1. Pressa recumbent: praticheghja principalmente u spessore di u musculu pectoralis maiò è a groove di u torace. Azione: Stendite nantu à u vostru bancu cù manubri in entrambe e mani, cù manubri nantu à e spalle, e palme rivolte in alto, spinghje i manubri finu finu à chì i vostri bracci sò diritti, fate una pausa, è torna lentamente à u po ...Leghje più »

  • Tempu di posta: Jul-13-2021

    Forse per un stile di vita più sanu, o hè per stringhje a linea musculare, assai persone si innamuranu di u fitness, di conseguenza, alcuni studenti anu cuminciatu à ogni grande APP persunalizata, libri di tutorial ùn sò micca caduti, ghjucanu à u abilità teoriche complete, ma devu dì, a pratica hè u solu criteriu ...Leghje più »

  • Tempu di posta: Jul-13-2021

    Sicurezza Una di e vostre prime cunsiderazioni serà a sicurità. Hè sicuru per voi d'avè l'attrezzatura in casa? Cumu hè a vostra salute? Avete figlioli? Se avete prublemi di salute, cunsultate cù u vostru duttore è assicuratevi chì l'introduzione di un novu prugramma di furmazione hè sicuru per voi. Alcune attrezzature sò su ...Leghje più »