Evite questi 4 Esercizii "Fitness Ineffettuale"

Forse per un stile di vita più sanu, o hè per stringhje a linea musculare, assai persone si innamuranu di u fitness, di conseguenza, alcuni studenti anu cuminciatu à ogni grande APP persunalizata, libri di tutorial ùn sò micca caduti, ghjucanu à u cumpetenze teoriche cumplette, ma anu da dì, a pratica hè u solu criteriu per pruvà a verità, ùn seguitate micca à a ceca a pratica "maestru", Alcune azzioni fanno male, pò esse più pratica più ferita, i seguenti racolanu un elencu di i più cumuni 4 muvimenti di forma fisica currettanu i metudi di furmazione, a festa di a forma fisica piglia prestu note.

1. Push-ups
I studienti di fitness ùn anu micca fattu push-ups, push-ups per e parti di eserciziu: forza superiore di u corpu, pettu, bracciu, core. Praticà sbagliu faciule da causà: periartrite di spalla, spalla tonda.
Metudu standard di furmazione push-up: prima di tuttu, l'addome si stringe, i glutei serrati, l'elevazione di u pettu per mantene e scapule stabile, u corpu da i dui lati di e mani leggermente più largu chè a pusizione di e spalle, l'avambracci devenu esse perpendiculari à a terra. Innota chì quandu vi alzate, u vostru bracciu ùn deve esse micca dirittu, leggermente piegatu, è quandu cascate da a terra da 2 à 3 centimetri, u vostru corpu deve esse stabile è lentu, è ùn esse impaciente.

2. Sit-ups
U locu chì i sit-ups esercitanu basicamente hè: addome. A pratica sbagliata pò purtà à: malattia spinale, rigidità di u musculu flessore di l'anca, è erniazione di u discu lombare.
Metudu di eserciziu standard di sit-ups: aduprate u ventre, ùn fate micca forza u collu, a pusizione di u spinu bassu hà bisognu à aggrappassi à a terra cù u corpu inseme, affinchì a pancia, è poi fala pianu pianu, finu à chì a scapula hè cascata in terra, per fà chì l'abdomenu mantene u statu strettu, hà ancu bisognu di fighjà nantu à a direzzione di e mani, l'ochji è di respira, respira in u locu.

3. Tavule
Parti di eserciziu di supportu di tavula: tuttu u corpu, a prova principale di cuncentrazione. A pratica sbagliata pò purtà à: cintura, ferita à a spalla.
U metudu di eserciziu currettu di supportu di tavula: prima stringe l'abdomen è a vita, è dopu alza a vertebra toracica in alto, è mantene a spalla stabile. Quandu u facemu, duvemu esse attenti à a testa, i glutei è u ritornu per tene nantu à una linea diritta, cù u collu in alto è ancu respirendu.

4. Elevatore laterale di manubri
U postu di esercitazione in u latu horizontale di u dumbbell hè: spalla. Praticà dopu u sbagliu faciule da causà: bursite di spalla, infiammazione di u bicipite.
U metudu di eserciziu currettu per u levitu laterale di u dumbbell: dopu avè pigliatu u dumbbell, tenite l'ochju di u pugnu abbassatu quandu si alza, a manu ùn pò esse più alta di u gomu, u gomitu ùn pò esse più altu ch'è a spalla, a spalla affonda indietro, u u bracciu pò esse piegatu un pocu, quandu si alza l'exhalazione di u bracciu, quandu si cala lentamente l'exhalazione, mantene una velocità costante, ùn deve esse irritabile.


Tempu di posta: Jul-13-2021