Tutorial di fitness per manubri

A: pettu
1. Pressa reclinata: praticheghja principalmente u spessore di u musculu pettorale maiò è di a groove toracica.
Azione: Stendite nantu à u vostru bancu cù manubri in entrambe e mani, cù manubri nantu à e spalle, e palme rivolte in alto, spinghje i manubri in alto finu chì i vostri bracci sò diritti, fate una pausa, è torna lentamente à a pusizione. Cunsigliu: Push up and down in a arc , chì permette a cuntrazzione piena è l'estensione cumpleta di u pettorale maiò.
2. Spinta oblicu superiore: principalmente nantu à u musculu di u pettu.
Azione: u puntu principale di azzione hè u listessu cum'è a pressa recumbent, a differenza hè chì a superficie di u sgabellu hè adattata à 30 ~ 40 gradi d'inclinazione, stendu annantu à fà.
3. Acelli chjinati: praticanu principalmente u solcu di u pettu mediu.
Azione: Stendu nantu à a panchina, dui manubri, palmi opposti, duie braccia naturalmente dirette sopra u pettu, duie braccia pieganu leggermente u gomitu per i dui lati di i manubri arcu finu à u puntu più bassu, i musculi di u torace si stendenu cumpletamente, i musculi di u torace forzanu a cuntrazione di l'armi arcu finu per restaurà.

Siconda: a spalla
1. Raccomandazione: eserciteghja principalmente e bande di deltoide anteriore, mediu è posteriore.
Azione: seduta, dui manubri à u latu di u corpu, dui gomiti fora, palma in avanti, in un arcu per spinghje i manubri finu à u puntu più altu, ferma un pocu, cuntrolla pianu pianu i manubri secondu a strada originale (arcu). Suggerimentu: Pudete ancu fà in piedi, cù i dui bracci in u stessu tempu, o cù un bracciu à volta.
2. Ascensore laterale: eserciteghja principalmente u trattu deltoide mediu.
Azione: Pendite entrambi i manubri davanti à e vostre gambe, inclinatevi leggermente in avanti, piegate leggermente i gomiti, è alzate i manubri à i vostri lati finu à l'altura di e spalle. Mette i musculi deltoidi in a pusizione "picca cuntrazione". Pause, poi torna lentamente à u cuntrollu di e spalle. Si pò ancu fà cù un bracciu, duie rotazioni di bracci.
3. Curva laterale Bend: eserciteghja principalmente u deltoide posteriore.
Azione: Tenite duie manubri, e palme unu à l'altru, pieghjatevi è ghjinochje, u corpu stabile, i bracci finu à i lati, poi cuntrolla u ritornu lentu.
Spalle spalle: Focus nantu à u musculu trapeziu.
Azione: Tenite entrambi i manubri à u vostru latu, piegate leggermente e ghjinochje, appughjate leggermente a parte superiore di u corpu in avanti, alzate cumpletamente e spalle, pruvate à tuccà u lòbulu di l'arechja cù acromiale, fermatevi un pocu, è poi cuntrullate lentamente è restaurate.

Trè: daretu
Remu cù i dui bracci piegati: Si cuncentra annantu à u latissimus dorsi.
Azione: Piegate leggermente e ghjinochje, tenite u manubriu in e duie mani, appesi à u fronte è u fondu di u vostru corpu, è aduprate a forza di cuntrazzione latissimus dorsi per alzà u manubriu finu à u codu è l'altura di a spalla o ligeramente più altu ch'è a pusizione di a spalla, ferma per un pezzu, è poi aduprate a tensione latissimus dorsi per cuntrullà u dumbbell per ristabilisce lentamente.Nota: quandu remu, u musculu latissimus dorsi hè principalmente cuntrattu è allargatu. A parte superiore di u corpu ùn deve esse alzata per evità a forza di prestitu.
2. Curvatura à un bracciu: Principalmente nantu à u spinu esternu è a bassa.
Azione: Tenite u manubrio cù a palma rivolta versu l'internu è l'altra mano chì sustene l'ancura à u ghjinochju di a stessa gamba per stabilizzà u corpu. Alzate u manubriu finu à a cintura (cuntrazione di u spinu pienu), fate una pausa per un mumentu, è poi fate un cuntrollu ritornu lentu (allungamentu in daretu pienu), poi cambia da una parte à l'altra.
3. Pull pull drittu: Focus nantu à a bassa, gluteus maximus, è biceps femoris.
Azione: tenite e manubri in entrambe e mani è appesi davanti à u corpu, i pedi aperti naturalmente, larghezza di e spalle, ghjambe dritte, torna drittu, corpu in avanti, testa in su, finu à chì a parte superiore di u corpu sia quasi parallela à u terrenu. cuntratta è forza a parte superiore di u corpu.


Tempu di posta: Jul-13-2021